Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 8-16, Pá 8-14
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
21.09.2019
Nevyzvednutí zboží zaslaného na dobírku
Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jedno... číst celé
23.04.2019
Kdo jsou vlastně Royalty Line?
V nabídce máme produkty značky Royalty Line jako sady hrnců, nožů, kuchyňské váhy, tyčové mixéry, fény, pánve, kuchyňské roboty, rychlovarné konvice a... číst celé
12.04.2019
Změna provozní doby eshopu
Jsme tu pro Vás celý pracovní týden a to v čase: Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00 Pátek 8:00-14:00 číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Rychlý kontakt:

tel: 728 980 637

Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00

Pátek 8:00-14:00

e-mail: info@ateros.cz
 
Chat: 8:00-21:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

 

 

  1. Úvod
  2. Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresa pro zasálání reklamací: ATEROS.CZ, Žerotínova 2920, 76701 Kroměříž

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:               www.ateros.cz

Společnost:                           Petr Němec

Se sídlem:                             Kuzníkova 1176, 752 01 Kojetín

IČ/DIČ:                                 88177769

E-mailová adresa:                     info@ateros.cz

Telefonní číslo:                          +420 728 980 637

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:             

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne _________ jsem ve Vašem obchodě www.ateros.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

1.) oprava*

2.) vrácení peněz*

3.) výměna*

4.) jiný - popište:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

  1. Datum objednání(_________)/datum obdržení(__________)
  2. Číslo objednávky:___________________________________________________
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (_______________________________________________________________________)
    a budou navráceny zpět způsobem (________________________________________)

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

   V (_____________), Dne(___________)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č.________________

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 12ti či 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Sledujte naše novinky, akce a slevy!
 
 
Kontakt
Logo
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Po-Čt 8-16, Pá 8-14
Všechna práva vyhrazena ATEROS.CZ 2019
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.