Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 9-16, Pá 9-14
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 899,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
29.09.2019
Představujeme značku Berlinger Haus
Představujeme značku Berlinger Haus   Značka Berlinger Haus je součástí společnosti Home Impex Ltd., která byla založena v září roku 2007. I když se... číst celé
21.09.2019
Nevyzvednutí zboží zaslaného na dobírku
Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jedno... číst celé
01.09.2019
Jak pečovat o nerezové nádobí a předejít poškození a vadám
Jste-li vlastníkem nerezového nádobí, jistě se Vám bude hodit pár praktických a užitečných rad, jak takovému poškození zabránit nebo jej alespoň napra... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Jak pečovat o nerezové nádobí
06.01.2020
Jak pečovat o nerezové nádobí
Jste nově majitelem nerezového nádobí a bojíte se, aby případným nesprávným užíváním došlo k jeho poškození? Pak pro Vás máme několik rad, jak se o n... číst celé
Zobrazit všechny články

 

Rychlý kontakt:

tel: 728 980 637

Pondělí-čtvrtek 9:00-16:00

Pátek 9:00-14:00

e-mail: info@ateros.cz
 
Chat: 8:00-21:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

 

 

  1. Úvod
  2. Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresa pro zasálání reklamací: ATEROS.CZ, Žerotínova 2920, 76701 Kroměříž

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:               www.ateros.cz

Společnost:                           Petr Němec

Se sídlem:                             Kuzníkova 1176, 752 01 Kojetín

IČ/DIČ:                                 88177769

E-mailová adresa:                     info@ateros.cz

Telefonní číslo:                          +420 728 980 637

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:             

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne _________ jsem ve Vašem obchodě www.ateros.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

1.) oprava*

2.) vrácení peněz*

3.) výměna*

4.) jiný - popište:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

  1. Datum objednání(_________)/datum obdržení(__________)
  2. Číslo objednávky:___________________________________________________
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (_______________________________________________________________________)
    a budou navráceny zpět způsobem (________________________________________)

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

   V (_____________), Dne(___________)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č.________________

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 12ti či 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Sledujte naše novinky, akce a slevy!
 
 
Kontakt
Logo
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Po-Čt 9-16, Pá 9-14
Všechna práva vyhrazena ATEROS.CZ ©2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.