Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 8-16, Pá 8-14
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
29.09.2019
Představujeme značku Berlinger Haus
Představujeme značku Berlinger Haus   Značka Berlinger Haus je součástí společnosti Home Impex Ltd., která byla založena v září roku 2007. I když se... číst celé
21.09.2019
Nevyzvednutí zboží zaslaného na dobírku
Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jedno... číst celé
01.09.2019
Jak pečovat o nerezové nádobí a předejít poškození a vadám
Jste-li vlastníkem nerezového nádobí, jistě se Vám bude hodit pár praktických a užitečných rad, jak takovému poškození zabránit nebo jej alespoň napra... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Rychlý kontakt:

tel: 728 980 637

Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00

Pátek 8:00-14:00

e-mail: info@ateros.cz
 
Chat: 8:00-21:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

 

 

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

Provozovatel e-shopu www.ateros.cz

Petr Němec

se sídlem: Kuzníkova 1176, 75201, Kojetín

dále jen prodávající.

 

Adresa pro zasílání reklamací - ATEROS.CZ, Žerotínova 2920, 76701 Kroměříž

 

Práva z vadného plnění 

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  2. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  3. Prodávajícípísemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  5. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  6. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  8. V případě reklamace náhradní dílů na mobilní telefony, notebooky a počítače, zejména LCD displeje nebude reklamace uznána na použitý díl pokud daný díl nebyl měněn v autorizovaném servisním středisku. Veškeré náhrdní díly jsou určeny pro odbornou montáž proškoleným pracovníkem. Vešekeré LCD před nalepením otestujte. Na každém balení je zákazník upozorněn, že se jedná o díl pro odbornou montáž, za neodbornou montáž a následné poškození dílu či přístroje neneseme odpovědnost.

V Kojetíně, den 04.03.2019

Sledujte naše novinky, akce a slevy!
 
 
Kontakt
Logo
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Po-Čt 8-16, Pá 8-14
Všechna práva vyhrazena ATEROS.CZ 2019
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.