Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 9-16, Pá 9-14
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 899,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
29.09.2019
Představujeme značku Berlinger Haus
Představujeme značku Berlinger Haus   Značka Berlinger Haus je součástí společnosti Home Impex Ltd., která byla založena v září roku 2007. I když se... číst celé
21.09.2019
Nevyzvednutí zboží zaslaného na dobírku
Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jedno... číst celé
01.09.2019
Jak pečovat o nerezové nádobí a předejít poškození a vadám
Jste-li vlastníkem nerezového nádobí, jistě se Vám bude hodit pár praktických a užitečných rad, jak takovému poškození zabránit nebo jej alespoň napra... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Jak pečovat o nerezové nádobí
06.01.2020
Jak pečovat o nerezové nádobí
Jste nově majitelem nerezového nádobí a bojíte se, aby případným nesprávným užíváním došlo k jeho poškození? Pak pro Vás máme několik rad, jak se o n... číst celé
Zobrazit všechny články

 

Rychlý kontakt:

tel: 728 980 637

Pondělí-čtvrtek 9:00-16:00

Pátek 9:00-14:00

e-mail: info@ateros.cz
 
Chat: 8:00-21:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

 

 

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

Provozovatel e-shopu www.ateros.cz

Petr Němec

se sídlem: Kuzníkova 1176, 75201, Kojetín

dále jen prodávající.

 

Adresa pro zasílání reklamací - ATEROS.CZ, Žerotínova 2920, 76701 Kroměříž

 

Práva z vadného plnění 

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  2. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  3. Prodávajícípísemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  5. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  6. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  8. V případě reklamace náhradní dílů na mobilní telefony, notebooky a počítače, zejména LCD displeje nebude reklamace uznána na použitý díl pokud daný díl nebyl měněn v autorizovaném servisním středisku. Veškeré náhrdní díly jsou určeny pro odbornou montáž proškoleným pracovníkem. Vešekeré LCD před nalepením otestujte. Na každém balení je zákazník upozorněn, že se jedná o díl pro odbornou montáž, za neodbornou montáž a následné poškození dílu či přístroje neneseme odpovědnost.

V Kojetíně, den 04.03.2019

Sledujte naše novinky, akce a slevy!
 
 
Kontakt
Logo
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Po-Čt 9-16, Pá 9-14
Všechna práva vyhrazena ATEROS.CZ ©2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.