Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 8-16, Pá 8-14
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
23.04.2019
Kdo jsou vlastně Royalty Line?
V nabídce máme produkty značky Royalty Line jako sady hrnců, nožů, kuchyňské váhy, tyčové mixéry, fény, pánve, kuchyňské roboty, rychlovarné konvice a... číst celé
12.04.2019
Změna provozní doby eshopu
Jsme tu pro Vás celý pracovní týden a to v čase: Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00 Pátek 8:00-14:00 číst celé
05.04.2019
Nevíte jak vybírat pneumatiky?
Výběr pneumatik není nic jednoduchého. Nezapomínejte, že pneumatiky jsou jediným spojením vozidla s vozovkou a tato styčná plocha má rozměr o velikost... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Rychlý kontakt:

tel: 728 980 637

Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00

Pátek 8:00-14:00

e-mail: info@ateros.cz
 
Chat: 8:00-21:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

 

 

  1. Úvod
  2. FAQ
FAQ

Jak mohu vybrané zboží objednat?

Vámi vybrané zboží vložte do košíku, přejděte do něj a pokračujte dále dle instrukcí na webu. Pokud se Vám nedaří objednávku uskutečnit, kontaktujte nás.  Rádi Vám pomůžeme, či objednávku vytvoříme.

Jaká je záruka Vašich produktů a kde tuto informaci najdu?

Doba záruky je vždy uvede u daného produktu. Platí ovšem jednoduché pravidlo. Na nové zboží je poskytována záruka 2 roky,  na zboží repasované, rozbalené či použité 1 rok. Pro firmy a podnikatele je potom záruka omezena na 6 měsíců či dle vzájemné dohody.

Jak mohu koupené zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

Pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (pro odstoupení od kupní smlouvy) postupujte dle pokynů v sekci „Odstoupení od kupní smlouvy“. Zboží řádně zabalte a spolu s formulářem či dopisem se žádostí o odstoupení nám jej zašlete na adresu ATEROS.CZ, Žerotínova 2920, 767 01 Kroměříž

Jak zjistím stav své objednávky?

O postupném zpracování  Vaší objednávky budete informován/a emailem při každé změně stavu objednávky. Pokud si nejste jisti v jakém stavu se Vaše objednávka nachází ,zavolejte nám na tel +420 728 98 0637 nebo napište na info@ateros.cz a společně stav Vaší objednávky zjistíme.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl vytvořit objednávku?

Nemusíte, objednávku můžete dokončit i bez vytvoření registrace.

Jak poznám dostupnost zboží?

Skladová dostupnost zboží je vždy uvedena u každého produktu.  Pokud si nejste jisti skladovou dostupností, kontaktujte nás.

Jak si mohu nechat doručit vybrané zboží?

Doručujeme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny, DPD a kurýrní službou Nejlevnější doručení na adresu – tuto variantu doporučujeme.

Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?

Většinu objednávek vybavíme a expedujeme do 24 hodin, dále pak záleží ta typu dopravy a na rychlosti daného dopravce. Doručení od objednání by ovšem nemělo dle našich zkušeností trvat déle než 3 pracovní dny.

Poskytujete na repasované telefony a notebooky záruku?

Ano, na jakékoliv repasované zboží poskytujeme záruku 1 rok.

Kdy mi budou vráceny peníze při odstoupení od kupní smlouvy?

Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení, je to ovšem krajní limit, většinou vracíme peníze ihned po překontrolování zboží a uznání odstoupení od kupní smlouvy.

Jak mi budou vráceny finanční prostředky při odstoupení od kupní smlouvy, nebo zrušení objednávky?

Vyžádáme si od vás číslo účtu a na ten Vám finance zašleme. V případě platby kartou Vám finance vrátíme na účet,ke kterému byla vydána platební karta.

Mohu dodatečně změnit údaje ve faktuře, i když bylo zboží odesláno?

Ano stáčí nás pouze kontaktovat a fakturu Vám upravíme.

 Zasíláte zboží i do zahraničí?

Ano zasíláme, pokud chcete zásilku zaslat do zahraničí kontaktujte nás.

Dostanu k telefonu či notebooku nabíječku?

Ano nabíječka je vždy součástí balení. Pokud tomu tak není, vždy je informace o této skutečnosti uvedena u daného produktu.

Jak mohu za uskutečněnou objednávku zaplatit?

Uskutečněnou objednávku lze uhradit na DOBÍRKU, PŘEVODEM NA ÚČET, nebo PLATEBNÍ KARTOU.

Mohu si u Vás nechat opravit telefon či notebook?

Ano nabízíme servis výpočetní a telekomunikační techniky. Zboží přitom nemusí být zakoupeno v našem obchodě.

Proč bych měl nakoupit právě u Vás?

Svému oboru rozumíme a víme, co děláme

Jak je to se zárukou na náhradní díly?

Záruka na náhradní díly je 2 roky, pro podnikající osoby 6 měsíců. Pokud ovšem díl není měněn v autorizovaném servise, pak se na takový díl v případě vady záruka nevztahuje. Pokud máte zájem, daný díl Vám vyměníme i u nás v našem servisním středisku.

Jak mohu uplatnit slevový kód, který jsem od vás obdržel

Slevový kód zadejte při objednávce do dané kolonky, pokud kód máte a zapomněli jste jej uplatnit, kontaktujte nás a slevu Vám uplatníme dodatečně.

Jak je to se zrušením objednávky ze strany kupujícího?

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

Nenašli jste odpověď, kterou potřebujete?

Na jakýkoliv Váš další dotaz Vám rádi odpovíme. Napište nám e-mail, zavolejte či napište svůj dotaz do chatu.

Sledujte naše novinky, akce a slevy!
 
 
Kontakt
Logo
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Po-Čt 8-16, Pá 8-14
Všechna práva vyhrazena ATEROS.CZ 2019
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.