Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 9-16, Pá 9-14
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
29.09.2019
Představujeme značku Berlinger Haus
Představujeme značku Berlinger Haus   Značka Berlinger Haus je součástí společnosti Home Impex Ltd., která byla založena v září roku 2007. I když se... číst celé
21.09.2019
Nevyzvednutí zboží zaslaného na dobírku
Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jedno... číst celé
01.09.2019
Jak pečovat o nerezové nádobí a předejít poškození a vadám
Jste-li vlastníkem nerezového nádobí, jistě se Vám bude hodit pár praktických a užitečných rad, jak takovému poškození zabránit nebo jej alespoň napra... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Zotavení trávníku po zimě
20.02.2020
Zotavení trávníku po zimě
Příroda se již probouzí a proto je třeba se začít věnovat zahrádce. Dnes se zaměříme na péči o trávník a jeho úspěšné probuzení ze zimního spánku. číst celé
Jak vybrat správný nůž a jak o něj pečovat?
03.02.2020
Jak vybrat správný nůž a jak o něj pečovat?
Chcete si pořídit nový nůž a nechcete při jeho výběru šlápnout vedle? Pokud se budete držet našimi radami, pak budete jistě spokojeni. Výběr správnéh... číst celé
Jak pečovat o nerezové nádobí
06.01.2020
Jak pečovat o nerezové nádobí
Jste nově majitelem nerezového nádobí a bojíte se, aby případným nesprávným užíváním došlo k jeho poškození? Pak pro Vás máme několik rad, jak se o n... číst celé
Zobrazit všechny články

 

Vzhledem k aktuální situaci je omezen provoz zákaznické linky -

operátory máme doma pkud se nedovoláte využijte prosím e-mail.

Expedice zboží probíha bezezměny.

Vaše dotazy, připomínky prosím směřujte na

e-mail ateros@ateros.cz 

Rychlý kontakt:

tel: 576 130 728

Pondělí-čtvrtek 10:00-16:00

Pátek 10:00-14:00

e-mail: info@ateros.cz
 
Chat: 8:00-21:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

 

 

  1. Úvod
  2. Způsoby a ceny dopravy
Způsoby doručení a ceník dopravného

V případě objednání zboží Vám bude doručeno následujícími způsoby:

Kurýrní služba GLS - kurýr i výdejní místo 89,- ( Doprava ZDARMA od hodnoty objednávky 1999,- bez DPH )

Dodání kurýrem na adresu uvedenou v objednávce či vybrané výdejní místo.

Výše doběrečného činí 39,-

Doba dodání 1-2 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.

 

*Pokud bude u objednaného zboží zvolen nevhodný způsob dopravy, bude automaticky vybrána nejvhodnější možnost dopravy a doúčtována výše poštovného.

ZÁSILKOVNA 59,- 

Dodání zboží na Vámi vybrané výdejní místo.

Výše doběrečného činí 39,-

Platí pouze pro zásilky do 5 kg váhy.

Pro těžší zásilky od 5 do 10 kg  je připočítán hmotnostní příplatek 60,-

Doba dodání 1-3 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.

*Pokud bude u objednaného zboží zvolen nevhodný způsob dopravy, bude automaticky vybrána nejvhodnější možnost dopravy a doúčtována výše poštovného.

ČESKÁ POŠTA BALÍK DO RUKY 89,-

Dodání zboží na adresu uvedenou v objednávce.

Výše doběrečného činí 39,-

Doba dodání 1-3 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.

ČESKÁ POŠTA BALÍK NA POŠTU 82,-

Dodání zboží na vybranou pobočku pošty.

Výše doběrečného činí 39.-

Doba dodání 1-3 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.

ČESKÁ POŠTA BALÍK DO BALÍKOVNY 59,-

Dodání zboží do vybrané balíkovny.

Výše doběrečného činí 39.-

Doba dodání 1-3 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.

 

Reklamace poškozeného zboží při dopravě

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. V případě viditelného poškození obalu výrobku a podezření na poškození výrobku zásilku nepřebírejte. Popřípadě uveďte do protokolu - "Převzato s výhradou, možné poškození"

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo prodávajícího, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta – oznamte osobně v den doručení (nebo následující) na jakékoliv pobočce pošty, a nechte reklamaci postoupit odesílateli. Následně již reklamaci vyřeší odesílatel. Zašlete zprávu prodejci o poškození zásilky.

 

Vážený zákazníku.
Každá objednávka je závazná. Pokud si u nás objednáte zboží NA DOBÍRKU, a z nějakého důvodu si balík nevyzvednete, požádáme Vás o vrácení nákladu na zásilku na základě ústavy občanského zákoníku, který říká, že každá objednávka přijatá elektronicky, telefonicky nebo e-mailem je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). V případě neuhrazení dlužné částky, tuto záležitost předáme agentuře zabývající se vymáháním dluhů, což zapůsobí zvýšení nákladů - tím také dluhu na straně klienta. Děkujeme za pochopení.

Sledujte naše novinky, akce a slevy!
 
 
Kontakt
Logo
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Po-Čt 9-16, Pá 9-14
Všechna práva vyhrazena ATEROS.CZ ©2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.